ВСТУПНА КАМПАНІЯ – 2024
З метою реалізації завдань освітньої і професійної підготовки, що визначені в освітньо-професійній програмі «Естрадне та джазове інструментальне мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» при відборі на навчання до КЗ «Харківського фахового вищого коледжу мистецтв» ХОР у 2024 році береться до уваги наявність попередньої профільної підготовки у вступника. Враховуються музичні здібності (слух, ритм, музична пам’ять) та наявність музично-теоретичних знань, володіння грою на одному або декількох духових, ударних та клавішних інструментах, що відповідають рівню випускника мистецької школи, студії, чи інших закладів мистецького спрямування.
У 2024 році вступний творчий конкурс у Коледжі буде проходити
дистанційно. Для цього вступнику потрібно зробити відео запис творчих завдань і завантажити їх на сайт коледжу у рубрику «Вступнику» (https://abitur.kvkm.net.ua/) у поле 025 «Музичне мистецтво» ОПП «Естрадне та джазове інструментальне мистецтво». Завантаження відео файлів можливо лише після подачі заяви вступником. Подача заяв починається 01 липня 2024 року.У зв’язку з проведенням вступного творчого випробування за допомоги дистанційних технологій вступнику необхідно зробити відео запис виконання творів
двома окремими файлами (кожен твір окремим файлом) у форматі МР-4 не перевищуючи 3 хвилин (8-9 МБ) кожний.Відповідно до Правил прийому до комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради у 2024 році мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі становить
100 балів за шкалою від 100 до 200 балів (див. Правила прийому Додаток № 2 таблиці 2; 3).Шкала оцінювання | Загальні критерії оцінювання творчих здібностей вступника |
Незадовільно | Вступник неспроможний виконати програму напам’ять, обирає невірні темпи, допускає текстові помилки та художньо-змістовні неточності. Рівень підготовки не відповідає програмним вимогам. |
100 Прохідний бал -105 | Вступник виконує музичні твори на низькому початковому рівні, має недостатньо розвинений виконавський апарат. Виконання вступної програми нестабільне. Виконавець допускає неточності у тексті, у розкритті художнього змісту музичних творів. |
105-110 | Вступник має слабо сформований рівень сприйняття музичних творів, елементарні вміння та навички володіння інструментом та посередньо розвинений виконавський апарат. При виконанні програми допускає значні професійні помилки, не здатний виконати програму в повному обсязі. |
110-115 | Вступник здатний виконати певні фрагменти музичних творів з конкретним образно-творчим змістом, знає незначну частину музичного матеріалу, припускає помилок при виконанні програми. Володіє елементарними виконавськими навичками. Програму виконує в повному обсязі. |
115– 120 | Вступник демонструє певні професійні навички, програма за рівнем відповідає вимогам. Але виконавець емоційно скутий, фальшиво інтонує. Мають місце текстові недоліки. Вступник недостатньо володіє засобами образно-емоційного мислення. |
120-125 | Програму вступник виконує повністю, володіє певною частиною практичних навичок, але допускає значну кількість помилок при музичних творів. Має посередньо розвинений виконавський апарат. |
125-134 | Вступник здатний виконати музичні твори згідно з програмними вимогами в повному обсязі. Володіє певними навичками і вміннями, які дають змогу виконувати музичні твори, виявляючи в них основні образні характеристики. Має достатньо розвинутий виконавський апарат. Вступник може відтворити жанрову природу музичного твору, але має недостатньо розвинуте художнє мислення, допускає окремі текстові помилки. |
135-144 | Вступник виконує програму в повному обсязі, може проаналізувати структуру музичного твору, але не завжди вміє досконало інтерпретувати музичні твори, які потребують абстрактного художнього мислення. |
145-154 | Вступник виконує програму в повному обсязі, але не завжди вміє самостійно зробити аналіз-інтерпретацію музичного твору, порівняння, висновок щодо виконаного музичного твору. Має достатньо сформований виконавський апарат. Володіє основними навичками пізнання образної сфери в процесі виконання музичних творів. |
155-164 | Вступник має основну професійну базу. Досить вільно володіє виконавським апаратом. У процесі виконання програми виявляє елементи самостійного художнього мислення, але робить це недостатньо переконливо. |
165-174 | Вступник має добре розвинений виконавський апарат. У процесі виконання програми демонструє володіння формою музичного твору, досить повно аналізує його структуру та художньо-образний зміст, але має стандартне мислення, йому бракує власних висновків, асоціацій, узагальнень. |
175-184 | Вступник має досить розвинене музичне мислення. У процесі виконання програми демонструє володіння усіма елементами фактури музичного твору, але не завжди самостійно систематизує та узагальнює музичний матеріал. При виконанні програми абітурієнтові бракує артистизму. |
185-194 | Вступник вільно володіє виконавським апаратом. Виконує твори значної складності. Має розвинене власне художньо-образне мислення. У процесі виконання програми демонструє елементи артистизму, але при виконанні складних технічних елементів твору йому не вистачає стабільності. |
195-199 | Вступник демонструє розвинене особистісне музичне мислення, демонструє уміння систематизувати, узагальнювати, аналізувати, інтерпретувати музичні твори. Має власний творчий потенціал. При виконанні програми виявляє певні артистичні здібності. |
200 | Виконує складні твори на високому художньо-виконавському рівні. Демонструє самобутнє художнє мислення. При виконанні програми виявляє яскраві артистичні здібності. |
2.
Етюди для шестиструнної гітари на різні види техніки /Уклад. В.Славський. – Київ, 1981.