ВСТУПНА КАМПАНІЯ – 2024
З метою реалізації завдань освітньо-професійної підготовки, що визначені в освітньо-професійній програмі «Народне пісенне мистецтво та хорове диригування» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» до відбору вступників до КЗ «Харківського фахового вищого коледжу мистецтв» ХОР ставляться відповідні вимоги, а саме перевіряються здібності (слух, ритм, музична пам’ять), фізіологічні дані та наявність музично-теоретичних знань і вокально-голосових даних, володіння грою на одному або декількох інструментах (фортепіано, акордеон, баян, гітара, скрипка та інші), що відповідають рівню випускника мистецької школи, студії та інших закладів мистецького спрямування. Беруться до уваги наявність попередньої профільної підготовки, інформація про участь у культурно-масовій роботі, дані про наявність організаторських здібностей.
Виконання на вибір вступника
двох вокальних творів (з музичним супроводом або без супроводу:В 2024 році вступний творчий конкурс буде проходити дистанційно. Для цього вступнику потрібно зробити відео запис творчих завдань і завантажити їх на сайт колежу у рубрику «Вступнику» (
https://abitur.kvkm.net.ua/).Завантаження відео файлів можливо
лише після подачі заяви вступником. Подача заяв починається 01 липня 2024 року.Завдання подаються (
відповідно до кількості завдань) окремими файлами у форматі МР-4 орієнтовно до 3 хвилин (8-10 МБ) кожний.Шкала оцінювання | Загальні критерії оцінювання творчих здібностей вступника | |
НЕЗАДОВІЛЬНО | Незадовільно | Вступник не має музичного слуху, музичної пам’яті, відсутні вокальні дані та координація між слухом і голосом. Відсутнє відчуття ритму та координації рухів. |
ПОЧАТКОВИЙ | Прохідний бал 100-109 | Вступник має досить здоровий голосовий апарат, але не розвинені вокальні дані: слух, голос, музичну пам’ять, відчуття ритму та координації. |
110-119 | Вступник має здоровий голосовий апарат, не значні вокальні дані, не досить розвинені музичні дані (слух, голос, музичну пам’ять, відчуття ритму, координації, але має перспективу їх розвинення). | |
СЕРЕДНІЙ | 120-129 | Вступник має здоровий голосовий апарат, вокальні дані, що можна розвинути до певного рівня. Наявність музичних даних: (слух, голос, музична пам’ять, відчуття ритму, координації рухів). |
130-139 | Вступник має здоровий голосовий апарат. Голос не має тембру, обмежений діапазон. Музичні дані наявні, але слух і інтонація не зовсім точні. | |
140-149 | Вступник має здоровий голосовий апарат, середні вокальні дані. Рівень володіння будь-яким музичним інструментом початковий (для абітурієнтів з музичною підготовкою). Має слух, голос, музичну пам’ять та координацію рухів. | |
ДОСТАТНІЙ | 150-159 | Вступник має здоровий голосовий апарат, вокальні дані, які можливо розвинути. Музичний слух та пам’ять достатні для подальшої роботи. |
160-169 | Вступник має здоровий голосовий апарат. Голос має непоганий тембр, але діапазон обмежений. Музичні дані (слух, голос) достатні. Володіння будь-яким музичним інструментом на рівні муз. студії (для абітурієнтів з музичною підготовкою). | |
170-179 | Вступник має здоровий голосовий апарат. Голос має якості, які надають можливість вважати його професійним. Вступник володіє будь-яким інструментом у межах початкових класів музичної школи (для абітурієнтів з музичною підготовкою). | |
ВИСОКИЙ | 180-189 | Вступник має здоровий голосовий апарат, природно красивий голос широкого діапазону. Вступник достатньо добре володіє будь-яким муз. інструментом, виконує програму середніх класів музичної школи (для абітурієнтів з музичною підготовкою). |
190-199 | Вступник має здоровий голосовий апарат, природно красивий голос широкого діапазону. Вступник достатньо добре володіє будь-яким музичним інструментом, виконує програму старших класів музичної школи (для абітурієнтів з музичною підготовкою). | |
200 | Вступник має здоровий голосовий апарат, природно красивий (рідкісний) голос широкого діапазону. Вступник достатньо добре володіє будь-яким муз. інструментом, виконує програму старших класів музичної школи (для абітурієнтів з музичною підготовкою). |
1. Виконати два вокальні твори, різноманітні за характером, темпом, змістом (за вибором вступника):