Програма ОПП «Народне інструментальне мистецтво»
З метою реалізації завдань освітньої і професійної підготовки, що визначені в освітньо-професійній програмі «Народне інструментальне мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» при відборі на здобуття освіти до КЗ «Харківського фахового вищого коледжу мистецтв» ХОР у 2022 році береться до уваги наявність попередньої профільної підготовки у вступника. Враховуються музичні здібності (слух, ритм, музична пам’ять) та наявність музично-теоретичних знань, володіння грою на одному або декількох народних інструментах, що відповідають рівню випускника мистецької школи, студії, чи інших закладів мистецького спрямування.
У 2022 році вступний творчий конкурс у коледжі буде проходити у дистанційному режимі. Для цього вступнику потрібно зробити відео запис творчих завдань і завантажити їх на сайт колежу у рубрику «Вступнику» (https://abitur.kvkm.net.ua/). Завантаження відеофайлів можливо лише після подачі заяви вступником. Подача заяв починається 30 червня 2022 року.
Для вступників, які мають початкову спеціалізовану мистецьку освіту: виконати на інструменті (баян, акордеон, бандура, гітара, цимбали, скрипка, домра, балалайка) програму, яка складається з двох різнохарактерних творів, один з яких може бути етюдом.
У зв’язку з проведенням вступного творчого випробування у дистанційному режимі вступнику необхідно зробити відео запис виконання творів
двома окремими файлами (кожен твір окремим файлом) у форматі МР-4 не перевищуючи 3 хвилин (до 10 МБ) кожний.1. Відео файл повинен мати назву: Номер файлу, прізвище, ініціали, ОПП «Народне інструментальне мистецтво». Наприклад: «Файл №1. Даниленко І.С. Народне інструментальне мистецтво». «Файл №2. Даниленко І.С. Народне інструментальне мистецтво».
2. Відео має починатись з чіткого проголошенням свого прізвища, ім’я, по батькові та назви твору (композитор, твір тощо).
3. На відеозаписі повинно бути чітко видно інструмент, руки та обличчя виконавця.
4. Допускається запис програми без партії концертмейстера.
5. Матеріали творчого конкурсу мають бути БЕЗ МОНТАЖУ!
Результати вступного творчого конкурсу оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів. Це стосується вступників, які мають базову загальну середню освіту і мають право брати участь у вступному випробуванні на перший курс денної форми здобуття освіти, вступників із загальною середньою освітою, які мають право брати участь у вступному випробуванні на вакантні місця другого курсу (з нормативним терміном навчання) та на заочну форму здобуття освіти.
Відповідно до Правил прийому до комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради у 2022 році мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі становить
125 балів за шкалою від 100 до 200 балів (див. Правила прийому Додаток № 3 таблиці 2; 3; 4).Шкала оцінювання | Загальні критерії оцінювання творчих здібностей вступника |
Незадовільно | Вступник виконує твори чи фрагменти творів на низькому рівні. Не пам’ятає повністю нотний текст, зупиняє гру музичної програми. Допускає значні помилки у тексті. Має не розвинений виконавський апарат. |
100-109 | Вступник виконує музичні твори на низькому початковому рівні, має недостатньо розвинений виконавський апарат. |
110-119 | Вступник має слабо сформований рівень сприйняття музичних творів, елементарні вміння та навички володіння інструментом та посередньо розвинений виконавський апарат. При виконанні програми допускає значні професійні помилки, не здатний виконати програму в повному обсязі. |
120-124 | Вступник здатний виконати певні фрагменти музичних творів з конкретним образно-творчим змістом, знає незначну частину музичного матеріалу, припускає значну кількість помилок при виконанні програми. Володіє елементарними виконавськими навичками. Програму виконує частково. |
125 прохідний бал – 134 | Програму вступник виконує повністю, володіє певною частиною практичних навичок, але допускає значну кількість помилок при музичних творів. Має посередньо розвинений виконавський апарат. |
135-144 | Вступник виконує програму в повному обсязі, може проаналізувати структуру музичного твору, але не завжди вміє досконало інтерпретувати музичні твори, які потребують абстрактного художнього мислення. |
145-154 | Вступник виконує програму в повному обсязі, але не завжди вміє самостійно зробити аналіз-інтерпретацію музичного твору, порівняння, висновок щодо виконаного музичного твору. Має достатньо сформований виконавський апарат. Володіє основними навичками пізнання образної сфери в процесі виконання музичних творів. |
155-164 | Вступник має основну професійну базу. Досить вільно володіє виконавським апаратом. У процесі виконання програми виявляє елементи самостійного художнього мислення, але робить це недостатньо переконливо. |
165-174 | Вступник має добре розвинений виконавський апарат. У процесі виконання програми демонструє володіння формою музичного твору, досить повно аналізує його структуру та художньо-образний зміст, але має стандартне мислення, йому бракує власних висновків, асоціацій, узагальнень. |
175-184 | Вступник має досить розвинене музичне мислення. У процесі виконання програми демонструє володіння усіма елементами фактури музичного твору, але не завжди самостійно систематизує та узагальнює музичний матеріал. При виконанні програми абітурієнтові бракує артистизму. |
185-194 | Вступник вільно володіє виконавським апаратом. Виконує твори значної складності. Має розвинене власне художньо-образне мислення. У процесі виконання програми демонструє елементи артистизму, але при виконанні складних технічних елементів твору йому не вистачає стабільності. |
195-199 | Вступник демонструє розвинене особистісне музичне мислення, демонструє уміння систематизувати, узагальнювати, аналізувати, інтерпретувати музичні твори. Має власний творчий потенціал. При виконанні програми виявляє певні артистичні здібності. |
200 | Виконує складні твори на високому художньо-виконавському рівні. Демонструє самобутнє художнє мислення. При виконанні програми виявляє яскраві артистичні здібності. |
ДОМРА
Етюди
Етюди
П’єси
ГІТАРА (класична)
Етюди
Етюди
Етюди
Етюди
Етюди