Вимоги до мотиваційних листів вступників
1. Вимоги до мотиваційних листів затверджуються Головою приймальної комісії Коледжу згідно з Порядок прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2023 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 березня 2023 року №277, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28березня 2023 року за №518/39574 та Правилами прийому до комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради (далі – Коледж) затвердженими педагогічною радою коледжу від «26» травня 2022 №5. Вимоги до мотиваційних листів оприлюднюються на вебсайті (вебсторінці) Коледжу https://abitur.kvkm.net.ua/.
мотиваційний лист – викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну конкурсну пропозицію Коледжу та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником додаються копії (фотокопії) матеріалів, що підтверджують викладену в листі інформацію.
1. Мотиваційний лист є обов’язковою складовою комплекту документів, які подаються вступником в електронній формі (електронній або паперовій формі для осіб, які подають заяву в паперовій формі), (Розділ VІ п.5 Правил прийому до коледжу).
2. Мотиваційний лист подається окремо за кожною заявою вступника на певну спеціальність, освітньо-професійну програму та форму здобуття освіти. Додатки до мотиваційних листів (фотокопії: свідоцтва про закінчення/навчання мистецької школи, дипломи, відзнаки тощо) завантажуються Google форму «
Завантаження відео фалів до творчого випробування та додатків до мотиваційного листа» відповідної освітньо-професійної програми на офіційному вебсайті (вебсторінці) Коледжу https://abitur.kvkm.net.ua/. Кількість додатків обмежується п’ятьма документами.3. Коледж проводить перевірку мотиваційних листів на оригінальність тексту та забезпечує можливість доступу до результатів такої перевірки уповноваженому з питань запобігання та виявлення корупції (далі – уповноважений).
4. Мотиваційні листи розглядаються комісією, склад якої затверджується наказом директора коледжу. До складу комісії з розгляду мотиваційних листів входять голови циклових комісій та викладач української мови. Головою комісії призначається заступник директора з навчально-методичної роботи. Мотиваційні листи розглядаються протягом трьох днів з дати надходження заяви вступника, але не пізніше дати останнього дня прийому документів.
Результати розгляду мотиваційних листів оформлюються висновком з обґрунтуванням і фіксуються у аркуші «Протокол розгляду мотиваційного листа» та підписуються усіма членами комісії. Допускається використання електронного підпису (КЕП) (див. Додаток 1). Результати розгляду мотиваційних листів
не оцінюються в балах!5. Конкурсний відбір до Коледжу проводиться на основі конкурсного бала або результатів розгляду мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому.
6. Мотиваційні листи застосовуються:
-
для рейтингування вступників з однаковим конкурсним балом за регіональним замовленням на всі спеціальності;- при проведенні конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб побудова рейтингового списку за результатами вступних випробувань, результатами оцінювання мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому, здійснюється у випадку перевищення кількістю вступників кількості місць ліцензованого обсягу, виділеного для них. В іншому випадку список вступників, рекомендованих до зарахування, формується в алфавітному порядку;
- для рейтигування вступників на спеціальності зі творчим конкурсом за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт);
є основою для рейтингування вступників за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт) на спеціальність 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на основі базової загальної середньої освіти та повної загальної середньої.
7. Рейтингові списки вступників за кожною конкурсною пропозицією із зазначенням рекомендованих до зарахування формуються на основі конкурсного бала або розгляду мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому, з повідомленням про отримання чи неотримання ними рекомендації за відповідним джерелом фінансування та оприлюднюється згідно з строками визначеними у Розділі V Правил прийому.
8. Рейтинговий список вступників впорядковується в межах кожної зазначеної в пункті 1 розділу ІХ категорії:
- за конкурсним балом від більшого до меншого;
- за результатами розгляду мотиваційних листів в інших випадках.
І. Оформлення: обсяг 1-2 сторінки, формат – А4; текст друкується шрифтом Times New Roman, міжрядковий інтервал 1 або 1.5, кегль 14, поля: ліве – 30 мм, праве – 10 мм, верхнє і нижнє – по 20 мм, вирівнювання по ширині, абзац – 1,25.
Директоровікомунального закладу«Харківський фаховий вищийколедж мистецтв»Харківської обласної ради…………………………………прізвище ініціали керівника…………………………………прізвище ім’я по батькові вступника…………………………………Повна адреса проживання вступникапоштовий індекс ___________________емейл _____________________________тел. _______________________________
Звертання. Звертання призначене для надання листу офіційного характеру та привертання уваги адресата. (Наприклад: «Шановна Ім’я по батькові! або Шановна пані Ім’я! або Вельмишановна пані директорко!»). Звертання виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Вступник також повідомляє:
-
про свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, фестивалях, конкурсах для вступників на творчі спеціальності та інше);- про здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності, навчання у мистецькій школі тощо;
- про хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньо-професійною програмою;
-наявність позашкільної освіти у мистецькій школі, участі у суспільно-громадському житті школи та/або поза її межами.
-
усвідомленість вибору вступником навчального закладу, спеціальності, освітньо-професійної програми;- перспектива реалізації здобутих знань у майбутньому та подальшому працевлаштуванні;
- здобутки вступника (досягнення у навчанні, наявний практичний досвід, соціальні навички, участь у громадській роботі, захоплення тощо);
- рівень мотивації та наявність цілепокладання;
- логіка викладення думок, змістовність наведених аргументів;
-
стиль та грамотність написання документа.