ВСТУПНА КАМПАНІЯ – 2024
1. Вимоги до мотиваційних листів затверджуються Головою приймальної комісії Коледжу згідно з Порядок прийому на навчання до Порядку прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024 році, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 29 лютого 2024 року №245, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 11 березня 2024 року за №356/41701 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 14 березня 2024 року №323 та Правилами прийому до комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради (далі – Коледж) затвердженими педагогічною радою коледжу від «22» квітня 2024 №6. Вимоги до мотиваційних листів оприлюднюються на вебсайті (вебсторінці) Коледжу https://abitur.kvkm.net.ua/.
2. У цих Вимогах терміни вжито в таких значеннях:
2. Мотиваційний лист подається окремо за кожною заявою вступника на певну спеціальність, освітньо-професійну програму та форму здобуття освіти. Додатки до мотиваційних листів (фотокопії: свідоцтва про закінчення/навчання мистецької школи, дипломи, відзнаки тощо) завантажуються Google форму
«Завантаження відео фалів до творчого випробування та додатків до мотиваційного листа» відповідної освітньо-професійної програми на офіційному вебсайті (вебсторінці) Коледжу https://abitur.kvkm.net.ua/. Кількість додатків обмежується п’ятьма документами.3. Коледж проводить перевірку мотиваційних листів на оригінальність тексту та забезпечує можливість доступу до результатів такої перевірки уповноваженому з питань запобігання та виявлення корупції (далі – уповноважений).
4. Мотиваційні листи розглядаються комісією, склад якої затверджується наказом директора коледжу. До складу комісії з розгляду мотиваційних листів входять голови циклових комісій та викладач української мови. Мотиваційні листи розглядаються протягом трьох днів з дати надходження заяви вступника, але не пізніше дати останнього дня прийому документів.
Результати розгляду мотиваційних листів оформлюються висновком з обґрунтуванням і фіксуються у аркуші «Протокол розгляду мотиваційного листа» та підписуються усіма членами комісії. Допускається використання електронного підпису (КЕП) (див. Додаток 1). Результати розгляду мотиваційних листів
не оцінюються в балах!5. Конкурсний відбір до Коледжу проводиться на основі конкурсного бала або результатів розгляду мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому.
6. Мотиваційні листи застосовуються:
- для рейтингування вступників з однаковим конкурсним балом
за регіональним замовлення на всі спеціальності;- при проведенні конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб побудова рейтингового списку за результатами вступних випробувань, результатами оцінювання мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому, здійснюється у випадку перевищення кількістю вступників кількості місць ліцензованого обсягу, виділеного для них. В іншому випадку список вступників, рекомендованих до зарахування, формується в алфавітному порядку;
- для рейтигування вступників на спеціальності зі творчим конкурсом за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт);
-
є основою для рейтингування вступників за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт) на спеціальність 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на основі базової загальної середньої освіти та повної загальної середньої.7. Рейтингові списки вступників за кожною конкурсною пропозицією із зазначенням рекомендованих до зарахування формуються на основі конкурсного бала або розгляду мотиваційних листів, відповідно до Правил прийому, з повідомленням про отримання чи неотримання ними рекомендації за відповідним джерелом фінансування та оприлюднюється згідно з строками визначеними у Розділі V Правил прийому.
8. Рейтинговий список вступників впорядковується в межах кожної зазначеної в пункті 1 розділу ІХ категорії:
- за конкурсним балом від більшого до меншого;
- за результатами розгляду мотиваційних листів в інших випадках.
І. Оформлення: обсяг 1-2 сторінки, формат – А4; текст друкується шрифтом Times New Roman, міжрядковий інтервал 1 або 1.5, кегль 14, поля: ліве – 30 мм, праве – 10 мм, верхнє і нижнє – по 20 мм, вирівнювання по ширині, абзац – 1,25.
ІІ. Структура мотиваційного листа: відомості «Адресат», звертання, вступ, основна та заключна частини.
Відомості «Адресат». Це – частина/реквізит листа, де зазначається посада керівника закладу освіти, ім’я та прізвище особи, якій адресується лист; відомості про адресанта (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання/фактична реєстрація (область, район, місто/селище/село, вулиця, будинок, квартира, поштовий індекс та електронна адреса, номер телефона). Ця частина листа розташовується у правій верхній частині документа.
Директорові
комунального закладу «Харківський фаховий вищийколедж мистецтв»Харківської обласної ради
_______________________________
_______________________________прізвище ініціали керівника
прізвище ім’я по батькові вступника
_______________________________
повна адреса проживання вступника
поштовий індекс_______________
емейл _________________________тел.____________________________
Звертання виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Це – коротка вступна частина, де вказується мета і причина написання мотиваційного листа. Наприклад: «
Звертаюся до Вас у зв’язку з…» або «Цим мотиваційним листом звертаюсь до Вас щодо вступу до... для здобуття освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр за спеціальністю… на освітньо-професійну програму…» У цій частині коротко пояснюються причини обрання вступником Коледжу і як навчання у ньому сприятиме професійному розвитку і зростанню вступника.Основна частина. Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та може складатися з двох-трьох абзаців і розпочинається з характеристики професійних цілей вступника, опису, що саме його цікавить в обраній ним освітньо-професійній програмі та професії, ким він себе бачить після завершення навчання тощо. (Наприклад: Завершивши навчання (повна назва закладу освіти та рік закінчення), я усвідомив (-ла), що у майбутньому прагну себе реалізувати у сфері...).
Така інформація свідчить про те, що вступник усвідомлює, яку спеціальність та освітньо-професійну програму обирає, яку професію хоче здобути, і що навчання допоможе йому стати висококваліфікованим фахівцем в обраній сфері. Саме в цьому абзаці вступник доводить, що він є вмотивованою особою з добре визначеною метою.
Якщо ж у нього високі оцінки лише з профільних предметів, то це вказує на сферу його професійної зацікавленості, здібності та здатність успішно вивчати дисципліни, дотичні до його майбутньої професії.
Вступник також повідомляє:
- про свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, фестивалях, конкурсах для вступників на творчі спеціальності та інше);
- про здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності, навчання у мистецькій школі тощо;
- про хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньо-професійною програмою;
- наявність позашкільної освіти у мистецькій школі, участі у суспільно-громадському житті школи та/або поза її межами.
Досягнення вступника можуть бути підтвердженні сертифікатами, грамотами, подяками, свідоцтвами тощо, які вступник завантажує, як
додатки до мотиваційного листа (фотокопії: свідоцтва про закінчення/навчання мистецької школи, дипломи, відзнаки тощо) завантажуються у гугл форму «Завантаження відео фалів до творчого випробування та додатків до мотиваційного листа» відповідної освітньо-професійної програми на офіційному вебсайті (вебсторінці) Коледжу https://abitur.kvkm.net.ua/. Кількість додатків обмежується п’ятьма документами. Подана інформація зможе позитивно вплинути на вирішення питання щодо зарахування на навчання вступника.ІІІ.
Стиль, грамотність та змістовність. Мотиваційний лист має відповідати діловому стилю мовлення. Недопустима наявність граматичних та орфографічних помилок, використовування елементів розмовного мовлення, недоречних фраз, копіювання чужої роботи.Не варто перераховувати свої досягнення одним довгим списком, використовувати забагато «я», повідомляти про свої не підтверджені досягнення.
- усвідомленість вибору вступником навчального закладу, спеціальності, освітньо-професійної програми;
- перспектива реалізації здобутих знань у майбутньому та подальшому працевлаштуванні;
- здобутки вступника (досягнення у навчанні, наявний практичний досвід, соціальні навички, участь у громадській роботі, захоплення тощо);
- рівень мотивації та наявність цілепокладання;
- логіка викладення думок, змістовність наведених аргументів;
- стиль та грамотність написання документа.